رویدادها آرشیو خبر ها
داستان سیاه و سفید شماره ده جواهر یووه رو به اتمام است

داستان سیاه و سفید شماره ده جواهر یووه رو به اتمام است

گویی داستان سیاه و سفید جواهر بیانکونری که روزی پیراهن شماره «ده» افسانه ای یوونتوس را بر تن کرد و جزئی از جانشینان الساندرو دل پیرو و اسطوره های گذشته این باشگاه بزرگ ایتالیایی شد و قدم به داستان افسانه های باشگاه یوونتوس گذاشت، رو به اتمام است. داستانی که از ابتدای آغاز آن تا به امروز با فراز و نشیب های بسیار زیادی روبرو شد و هرگز نتوانست همانند سایر شماره «ده» های خاص بانوی پیر ثبات داشته باشد.

 

در میان باشگاه های فوتبال جهان، تیم های سرزمین چکمه ای علاقه و توجه ویژه ای به چند شماره پیراهن تیم های خود داشتند و برای هر یک از این شماره های قصه ها و روایت هایی دارند که در این میان شماره «ده» ویژگی های منحصربه فردی دارد و بازیکنانی که شایستگی بر تن کردن چنین پیراهنی با این شماره مجذوب کننده را دارند همانند داستان های این شماره تبدیل به افسانه های باشگاه خود می شوند. افسانه هایی دوست داشتنی و جذاب که با توجه به بزرگی و تاثیرگذاری نتایج و عملکردهایی که برای باشگاه محبوب شان رقم زدند پیدا کردن جانشینان شایسته و مناسب شان دشوارتر و در عین حال با حساسیت بیشتری روبرو میشود.

 

درست مانند انتخاب جانشینان قابل قبول و دارای ارزش خاص شماره «ده» یوونتوس در سال های اخیر، الساندرو دل پیرو که همواره پس از خداحافظی کاپیتان که با حساسیت ها و انتقادهای بسیار زیادی نیز مواجه شد و نهایت با جانشینانی مانند پل پوگبا و پائولو دیبالا تا به امروز ادامه پیدا کرد و حالا به نظر میرسد با تصمیم و صحبت های شفاف و بدون تعارف مدیران ارشد بیانکونری باید منتظر جدایی و خداحافظی دیبالا، الماس آرژانتینی یوونتوس و شماره ده کنونی این تیم و پایان این داستان در انتهای فصل باشیم.

 

مطمئنا با رفتن این بازیکن با بحث و جدل های متفاوتی نه تنها در مورد مثبت و یا منفی بودن این تصمیم مدیران یووه بلکه یک بار دیگر شاهد بالا گرفتن توجهات و حساسیت های انتخاب بازیکن شایسته و دارای ویژگی که نه تنها از لحاظ تکنیکی توان پوشیدن شماره ده بانوی پیر ایتالیا را داشته باشد بلکه از نظر خصوصیات فردی و اخلاقی نیز ارزش دارا بودن و بر تن کردن این شماره ده افسانه ای سیاه و سفیدهای شهر تورینو را نیز داشته باشد.

 

گفتنی ست که با سخنان پایان بازی ماسیمیلیانو الگری، مربی یووه در دیدار شنبه شب مقابل کالیاری که تاکیدی بر اظهار نظر قاطع مدیران ارشد باشگاه در خصوص تصمیم شان درباره آینده دیبالا بود، می توان کمترین شانس را برای تغییرات در آینده این مهاجم قائل شد و تا به اینجا می توان صراحتا گفت که داستان سیاه و سفید جواهر آرژانتینی این روزهای یوونتوس رو به اتمام است.

 

پاسخ الگری در خصوص آینده دیبالا

 

این داستان به پایان می رسد زیرا داستان ها و راه های دیگری وجود دارند که بر سر راه مان می آیند و می روند، این بخشی از زندگی ست. باشگاه روشن و شفاف صحبت کرد و من بسیار موافق هستم. اما پائولو خیلی سخت تمرین می کند او بارها آسیب دید و هنوز هم به آمادگی کامل دست نیافته اما همچنان می تواند با عملکرد خوب خود به ما کمک کند و نتایج را برای ما به ارمغان بیاورد، او یک حرفه ای تمام عیار است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: